اندر محسنات بی حجابی

اندر محسنات بی حجابی
نوشته شده در 2023-04-14

در برهه حساس کنونی و از دید یک آخوند مثبت اندیش، این آزادی انتخاب نوع پوشش و بی‌حجابی اختیاری خانمها، می‌تواند سرشار از فایده باشد؛ مهم این است که بتواند نیمه پر لیوان را ببیند.

یادداشت طنز
 
جایی خواندم امام جمعه یاسوج گفته: زن های بد حجاب همه را تحریک می‌کنند و باید مجازات شوند (نقل به مضمون).
 
به جزییات گفته‌های ایشان کاری ندارم و به‌خصوص اینکه منظور ایشان از «همه»، «همه مردان» است یا همه زنان و مردان! (که اگر اینطور باشد و اعتقاد ایشان به امکان تحریک شدن زنان با دیدن زن بی‌حجاب است، پس ایشان در پس ذهن به برخی تمایلات غریضی #همجنسگرایانه در انسان اعتقاد دارند). برای همین وارد زیر متن گقته‌هایشان نمی شوم و به همین پوسته ظاهری می‌پردازم.
 
پیشتر برای اینکه منطقی باشم و نتیجه منطقی بگیرم، خودم را جای یک آخوند گذاشتم و سعی کردم با عینک آخوندی به مسائل نگاه کنم و مثل آنها فکر کنم و شاید باورتان نشود، که آخوند مثبت اندیشی شدن و کشف کردم تحول اجتماعی کشف حجاب سراسر برکت و ثواب برای کشور و کل مسلمانان است! باور کنید من اگر آخوند بودم، از این پس تمام سعی خودم را برای #کشف_حجاب خانمها انجام می دادم و به زنان کشف حجاب کرده جایزه می‌دادم! باور نمی‌کنید! بیایید با هم از ذهن یک آخوند خوش‌بین مورد را بررسی کنیم:
.
دیده شدن موهای نسوان نامحرم در خیابان توسط مرد مسلمان... (توجه بفرمایید در این ارائه نقش ذهنی، منظور از «همه» همان «همه مردان» است و «مردان» مورد نظر از همان قشری هستند که مد نظر آخوند بوده است. حتی بسیاری از کلمات هم از فیلتر ذهنی آخوند رد شده ‌اند و از دایره لغات او بهره گیری می شود)... عرض می‌کردم، در دیده شدن موهای زن نامحرم در خیابان توسط مرد مسلمان دو عاقبت نهفته است؛ یا مرد مسلمان تحریک می‌شود یا نمی شود!
اگر تحریک نشد که فبهالمراد، آب از آب تکان نخورده و خدا را شکر، اسلام هم در امن و امان است. اما خدای نکرده اگر مرد مسلمان با دیدن نامحرم تحریک شد، از آنجا که برای رفع تحریک و انجام نزدیکی در یک کشور اسلامی، دستش از زنان نامحرم درخیابان کوتاه است، موضوع دو قسم می‌شود: یا آن مرد مسلمان با تاسی به سنت پیامبر پیشتر ازدواج کرده یا زبانم لال همسری اختیار نکرده است. 
.
اگر خدای ناکرده ازدواج نکرده باز هم دو قسم می‌شود: یا پس از دیدن موهای زنان نامحرم و تحریک شدن، سرش به سنگ خورده، ازدواج می‌کند، یا شیطان در جلدش ورود کرده و همسری اختیار نمی‌کند! اگر با اختیار یک یا چند همسر سنت پیامبرش را به جا آورد، هم ثواب دنیوی و اخروی نصیبش می‌شود و هم زمینه را برای فرزند آوری و افزایش نسل مسلمانان(یکی از دغدغه‌های علمای اسلام) مهیا می‌کند.
 
اما اگر سرش به سنگ نخورد یا شرایط لازم برای ازدواج را نداشته و ازدواج نکرد، می‌تواند به سایت‌ها یا مراکز صیغه موقت که به همت رئیس مجلس ، باقر قالیباف و برادران و خواهران مسلمان و انقلابی راه‌اندازی شده مراجعه کرده و با صیغه  کردن یک زن مسلمان رفع تحریک کند. در اینصورت هم به رونق اقتصادی در یک کشور مسلمان کمک کرده و هم با رفع نیازهای مادی و معنوی آن خانم صیغه شونده، ثواب بسیاری را در صندوق آخرت خود پس‌انداز کند.
.
حالا اگر مرد مسلمان پیشتر زوجه یا زوجه‌هایی اختیار کرده بود باز دو قِسم دارد: یا زوجه یا زوجه های محترمه‌اش دارای شرایط لازم(سنی و جسمی) برای نزدیکی و مقاربت هستند یا نیستند. اگر نیستند که مرد مسلمان می تواند با مراجعه به مراکز و سایت‌های صیغه‌یابی مسئله را حل کند و طبق توضیحات پیشین فواید و ثوابهای بسیاری به او تعلق گیرداما اگر زوجه در شرایط سنی مناسب بود که طبیعتا شب هنگام با انجام نزدیکی با زوجه خود به نتایج زیر دست پیدا خواهد کرد: اولا رفع تحریک خواهد شد. دوما به دلیل انجام اعمال زناشویی، ثواب بسیاری به حساب او و زوجه در صندوق آخرت شان واریز خواهد شد و سوما اینکه به یاری پروردگار زمینه فرزند آوری که بسیار مورد توصیه مسئولین و علمای اسلام است، فراهم خواهد شد.
 
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
 
پس ملاحظه کردید، در برهه حساس کنونی و از دید یک آخوند مثبت اندیش، این آزادی انتخاب نوع پوشش و بی‌حجابی اختیاری خانمها، می‌تواند سرشار از فایده باشد؛ مهم این است که بتواند نیمه پر لیوان را ببیند.
بازدید : 164 بار